Пн - Пт: 09:00 - 18:00 Субота: 10:00 - 15:00
Кошик товарів Кошик

Гарантія

Компанія «SPORTSEQUIPMENT» в своїй роботі тримається принципів порядності, відкритості та чесності перед своїми партнерами. Основна мета проекту SE у сфері забезпечення якості – мінімізація його загальної кількості методом вибіркового аналізу продукції при отриманні від постачальника, а також методом візуального контролю під час формування замовлень для відправки клієнтам.

Продукція, яка пропонується та представляється проектом SE, в більшій своїй частині носить індивідуальний характер і гарантія/обмін на неї забезпечується тільки у випадку невикористання та ідентифікації браку або недоліків до моменту використання екіпірування або одразу після початку використання (мінімізуючи момент особистого використання екіпірування).

Гарантійні зобовязання проект SE забезпечує, коли покупець, виконав таку послідовність дій:

-  сповістив про виявлену проблему зручним для нього способом, надавши при цьому фрагменти фотографій з загальним виглядом екіпірування та детально тієї частини, де виявлений брак/проблема;

-  надав детальну інформацію щодо назви/частини екіпірування, назви бренду, розміру та кольору (за наявністю/можливістю) для ідентифікації/подальшої заміни та відпрацювання браку;

-  за необхідністю - надати пояснення щодо проблеми, яка виникла, з метою прийняття рішення про можливу компенсацію, відновлення або заміни екіпірування.

Рішення про заміну, відновлення або компенсацію приймає технічна комісія проекту SPORTSEQUIPMENT, до складу якої включається:

-  менеджер з продажу (або його заступник);

-  логіст/комірник компанії;

-  представник бренду-виробника (дистанційно, за допомогою технічних засобів: відеоконференції, ел.пошта, месенджери).

Заздалегідь просимо вибачення у наших партнерів і клієнтів за можливий брак і виявлені недоліки/неліквіди в процесі нашої системної та можемо впевнити вас, що всі звернення та зауваження будуть розглянуті в найкоротший час і прийняті адекватні або компромісні рішення.


Дякуємо за увагу!!!